Search
Close this search box.

Nový způsob objednávání stravy prostřednictvím aplikace Edupage

22. 5. 2025

Milí rodiče a zákonní zástupci,

posíláme Vám důležité informace týkající se již avizovaného přechodu objednávek stravy a plateb za stravu do aplikace EduPage. Nejprve bychom Vás chtěli požádat o trpělivost. Červen, prosím, vnímejte jako zkušební období během kterého budeme mít možnost nový modul jídelny vyzkoušet, naučit se s ním pracovat a postupně odstranit případné nedostatky tak, abychom jej od září mohli plně využívat a šetřit tak Váš i náš čas.

KROK 1 – doplnění kreditu

V nejbližších dnech Vám bude prostřednictvím systému EduPage zpřístupněn předpis stravy a budou automaticky přednastaveny plánované odběry jídel na měsíc červen (MŠ – celodenní strava, ZŠ – obědy, menu A).

Systém automaticky přeruší možnost objednat stravu a vyzve Vás ke kontrole a doplnění kreditu pro odběr jídel. V modulu „Platby“ můžete snadno předem uhradit plánovaný odběr jídel na červen. Po připsání peněz na účet školy Vám bude opět automaticky zpřístupněna možnost objednávání. O tomto kroku obdržíte automaticky generovanou notifikaci.

Upozornění: Předpis pro úhradu stravy má přidělen specifický symbol 200, který je nutné uvést společně s variabilním symbolem, pokud platbu provádíte sami převodem z banky. Pokud používáte QR kód, jsou veškeré platební údaje již obsaženy v kódu.

KROK 2 – výběr jídel

Po připsání platby na účet dítěte a následném obnovení možnosti objednávek si můžete začít objednávat či rušit jídla na vybraný den. Výběr z obědového menu (A nebo B) a případně svačin bude možný po zveřejnění jídelního lístku, který bude zveřejněn v pátek.  

Poznámka: Stravu dítěte můžete zrušit také prostřednictvím formulářů „Přidat elektronickou omluvenku“ nebo „Žádost o uvolnění žáka“ při zadávání plánované absence. Zaškrtnutím políčka odhlášení stravy bude strava na daný den automaticky odhlášena – nebude již nutné volat nebo řešit stravu samostatně.

KROK 3 – vyúčtování na konci měsíce

Na základě skutečně odebraných jídel za daný měsíc systém automaticky upraví vyúčtování k poslednímu dni v měsíci. Případné přeplatky budou vráceny na bankovní účet, ze kterého byla strava hrazena.

DALŠÍ INFORMACE A NASTAVENÍ

Upozorňujeme, že v případě mateřské školy není možné přijmout dítě k výuce, pokud na daný den nemá zajištěnou stravu.

Bez dostatečného zůstatku (minimálně 200 Kč) nebude možné objednávat stravu na další dny. Systém objednávky opět pozastaví a zašle Vám upozornění. Obnovení možnosti objednávek nastane po připsání financí na účet školy.

Stravu je možné přihlašovat a odhlašovat vždy den předem do 12:00, a to včetně víkendů a svátků. Ranní odhlášky již nebudou možné.

Zůstatky u společnosti Primirest Vám budou vráceny na základě vyplněné Žádosti o vrácení peněz (viz příloha). Vyplněný formulář, prosím, odevzdejte třídní učitelce.

Čipy od Primirestu rovněž odevzdejte třídní učitelce, která je zaeviduje. Vratky za čipy Vám budou následně vráceny také na účet uvedený v Žádosti o vrácení peněz.

Změna cen stravného od 1. 6. 2025

Společnost Primirest oznámila s účinností od 1. 6. 2025 navýšení cen stravy. Nový ceník byl zaveden do systému EduPage a stravné bude účtováno podle nových cen. Zároveň si škola vzhledem ke zvýšeným provozním nákladům účtuje věcnou režii za každý den odběru stravy: 7 Kč/den u dětí v MŠ a 5 Kč/den u žáků ZŠ. Režie je účtována pouze za dny, kdy je strava skutečně odebrána.

Vzhledem k výše uvedenému vedení školy vstoupilo do jednání s městem Lipník ohledně případné změny dodavatele stravy a možnosti návratu k předchozímu poskytovateli s nižší cenou při zachování kvality.

Ceník stravného – Primirest:

Věková skupinaPoložkaCena
MŠ 3–6 letpolévka, hlavní jídlo, nápoj31 Kč
svačina, nápoj16 Kč
ZŠ 7–10 letoběd (polévka, hlavní jídlo, nápoj, školní program)33 Kč
svačina, nápoj17 Kč
ZŠ 11–14 letoběd (polévka, hlavní jídlo, nápoj, školní program)35 Kč
svačina, nápoj18 Kč
ZŠ 15+ letoběd (polévka, hlavní jídlo, nápoj, školní program)37 Kč

Máte-li jakékoli dotazy nebo si s něčím nevíte rady, jsme Vám k dispozici a rádi pomůžeme. V případě potřeby kontaktujte Kristinu Zbružovou na e-mailu: kristina@slunicko.cz.

Děkujeme za Vaši spolupráci a důvěru – opravdu si toho vážíme.

vedení školy